maandag 12 juli 2010

SUMMERTIME!

Zoals ik had beloofd zou ik een LO maken naar aanleiding van de foto's van mij in het "Openlucht Zwembad". Vanmiddag kwam de regen met bakken uit de lucht wat gepaart ging met fikse onweer. Noodweer noemen ze dat dan. Nou ik noem het gewoon scraptime!! Was vanochtend al tussen de buien door naar de Hema gegaan om de foto's te laten drukken. Snel-klaar-service, mooi makkelijk. Ik heb met kleine strookjes papier een hoesje gemaakt waar ik een tag in heb geplaats met een tekstje. De strookjes heb ik vast gezet met een engelpen zoals ze dat toen op een beurs noemden. Ik wil deze LO morgen inleveren bij Creabest, daar hebben ze een wedstrijd met het thema: Vakantie. Nou mijn vakantie is al begonnen, zeker met zo'n mooie LO kan het niet meer stuk. Eerst even een totaal-shot zoals ze dat noemen en daarna nog wat detailfoto's.
Totaalshot:

Detailfoto's:
Bedankt voor het kijken en de reacties!!
X-X-X Ilsee...

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend vrolijke lo zo met al die kleuren: mooi ;-)) En die kers is leuk!

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk gedaan nichtie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind m echt geweldig! helemaal op en top zomer! maar de foto is ook top! lijtk wel uit een boekje!

    BeantwoordenVerwijderen