donderdag 15 juli 2010

KAPTAFELTJE!

Vandaag ben ik de hele dag bij mijn nichtje Sanne geweest. Ik had voor ons allebei een kaptafeltje gekocht bij de Action. Ik had het maar als verrassing mee genomen en ze was er gelukkig heel blij mee. Samen hebben wij hem dan helemaal opgepimpt met scrappapier. Ondertussen wezen shoppen in Raalte, waar we ook scrapspullen hebben gekocht. Die heb ik inmiddels verscrapt in mijn album die ik jullie nog altijd wil laten zien. Maar ik denk dat ik dat pas doe als hij af is.

Verder was het echt een super leuke maar een drukke dag. Heb het echt reuze naar mijn zin gehad. En ik weet nu al zeker dat we dit vaker gaan doen!!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schattig gedaan zeg!!!!
    Het poppetje is geinig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk is het geworden Ilse. Gezellig zo met je nichtje freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuk geworden zeg!
    ennuhm.. is er binnenkort nog een keer een crop bij creabest? anders moeten we nog maar een keer gewoon afspreken om te croppen.. want vond het wel jammer dat het afgelopen vrijdag niet door ging.. :(
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onzettent leuk idee, leuk om te geven en te krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda Kleinjan2 augustus 2010 om 19:47

    Hoi Ilse,
    Wat een leuk idee en wat is ie mooi geworden zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen