donderdag 15 april 2010

Beautiful blogger award!!


Ik heb gisteren mijn eerste award in ontvangst mogen nemen van Marja! Ik ben er echt heel erg blij mee, want het is toch wel even een momentje van trots!! Bij deze award hoort ook nog eens een opdracht! Ik moet 10 dingen over mijzelf gaan vertellen.. Phoe, moeilijk hoor! Het is makkelijker dat anderen wat over jou gaan zeggen.. Maar we gaan het proberen...
1) Ik ben op dit moment druk bezig om allemaal nieuwe scraptechniekjes uit te proberen
2) Mijn eerst volgende grote scrapproject wat op het programma staat is een album maken van aankomende zomervakantie!!
3) Ik in deze vakantie erg veel zin heb omdat we naar Italiƫ gaan! En dan zelfs nog een dagje naar Venetiƫ!
4) Nu ben ik bezig met een Deck Of Me! Erg leuk om elke week een kaartje over jezelf te scrappen.
5) Ik heel blij bent dat het eindelijk weer Lente is!! Phoe wat verlangde ik naar de zon!!
6) Ik binnenkort weer met mijn camera erop uit ga!
7) Ik zo meteen lekker wat zomerkleren ga scoren, hoop ik..
8) Ik heel erg graag een Silhouette of een Big Shot wil hebben! Ik hiervoor dus zal gaan moeten sparen, maar ik het zo duur vindt voor zo'n ding..
9) Ik heel erg veel zin heb in 5 mei! Namelijk het Bevrijdingsfestival in Zwolle, wat echt super gezellig gaat worden!!
10) Ik hoop dat ik nog meer awards ga krijgen of winnen, lijkt me geweldig!

DAG DAG ALLEMAAL!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten